Week van de Duurzaamheid: organiseer een activiteit en win een cadeaubon

Organiseer in de Week van de Duurzaamheid (8 – 16 oktober) een activiteit met je kerk of moskee en win een cadeaubon van de biologische supermarkt Ekoplaza t.w.v. €150,-.

Deze wedstrijd wordt georganiseerd door Kerk in Actie, met Geloven in Samenleven en Islamitische Stichting Nederland. In de Week van de Duurzaamheid willen zij kerken en moskeeën uitnodigen om samen een activiteit te organiseren die de omgeving een beetje duurzamer maakt.

Je kunt denken aan: buurt clean-up – workshop vegetarisch koken – kledingruilbeurs – begin een moestuin – maak een kunstwerk van grofvuil – hulp bij reparaties – inspiratiesessie religieuze bronnen & duurzaamheid – plant een boom.

Meld je idee aan via info@geloveninsamenleven.nl en stuur na afloop foto’s en het aantal mensen wat heeft meegedaan met de actie. De activiteit waar zo veel mogelijk mensen aan hebben meegedaan vanuit kerken, moskeeën en wellicht ook andere religieuze en niet-religieuze gemeenschappen, wint een cadeaubon van de biologische supermarkt Ekoplaza t.w.v. €150,- om te besteden aan een biologische maaltijd voor deelnemers.

Meer weten en aanmelden