Energiebesparing en verduurzaming voor jouw kerk: tips en webinars

Energiebesparing en verduurzaming voor jouw kerk. Daar denken we in deze tijden graag over mee.

We hebben in onze toolkit een aantal praktische tips en handvatten op een rij gezet. Denk aan het gebruik van warmtekussens, het opsporen van isolatie lekken en het waterzijdig inregelen van de radiatoren. In onze toolkit vind je alle – nu 28 – tips die we verzamelden en die je direct kunt toepassen.

Beheer jij als kerk of geloofsgemeenschap woningen, zoals een pastorie, kosterswoning of diaconiehuis? Ook dan hebben we tips voor je op papier gezet. Het verduurzamen van een verhuurde woning kan kostbaar zijn en de investering is niet altijd makkelijk terug te verdienen. Soms maakt dat de drempel hoog. Ga hoe dan ook hierover in gesprek, het liefst ook samen met de betreffende huurders en zoek samen naar een oplossing.

Webinars

En volg onze webinar over energiebesparing: samen met de PKN organiseren we een webinar voor kerken over energiebesparing: op maandagmiddag 31 oktober en woensdagavond 2 november.