14 september | Regio-ontmoeting (groene) kerken | Zuidelijke Gelderse vallei

Donderdag 14 september 2023, 20.00-22.00 (inloop vanaf 19.45)

Locatie: De Brink (Zaal 3), Brinkstraat 41 in Bennekom (Parkeerplaats aan de Krulweg of via OV/fiets 😉)

Groen voorbeeld doet goed volgen!

“Als groene kerken team willen de impact graag verder uitbreiden en ook andere gemeentes inspireren. Als jullie een kerk in jullie dorp/stad kennen die wel interesse hebben en duurzaamheid hoger op de agenda willen zetten, maar nog geen Groene Kerk zijn… ga het gesprek eens aan en nodig een andere kerk uit om kennis te maken met het netwerk voor inspiratie! Graag even een berichtje wie we als gasten kunnen verwachten.”

Mail naar gerard@brinkstraatkerk.nl. Alle kerken uit de Zuidelijke Gelderse vallei e.o. zijn welkom.

Afgelopen maart hadden we bezoek van de Directie van het PKN dienstencentrum en daar is een mooi verslag van verschenen:

duurzame initiatieven bennekom