Opening kerktuin Nieuw- en Sint Joosland

- 25 mei

Opening kerktuin Nieuw- en Sint Joosland

De groene kerk in Nieuw- en Sint Joosland heeft een nieuwe tuin voor het hele dorp! Alle (bijna) groene kerken in de provincie Zeeland zijn van harte welkom om aanwezig te zijn bij de feestelijke opening. Dit zal gebeuren op zaterdag 25 mei 15.00-17.00 uur. De officiële openingshandeling is om 15.30 uur. De opening wordt gevierd met een hapje en een drankje én een ijsje. Voor de kinderen is er een springkussen.

IMG 3457

Het tuinontwerp van de PG Nieuw- en Sint Joosland won in 2022 de aanmoedigingsprijs ‘Goed voor duurzame innovatie’ van GroeneKerken. Onlangs spraken we met Eline van Mourik om te horen hoe ver de plannen in uitvoering waren. Lees het hier.

Meer informatie: dorpstuinnieuwland@gmail.com.

<- John de Rijke, vrijwilliger die veel gedaan heeft voor de dorpstuin en de tuin ook gaat openen, samen met kinderen.

Info: